
“11 11 төв”–д өнгөрсөн гурван сарын хугацаанд 10300 гаруй иргэн ханджээ. Нийт хандалтын дийлэнх буюу 7500 орчим нь санал, хүсэлт байна.
Лхагва гараг бүрт “11 11 төв”-д Засгийн газрын гишүүд, агентлагийн дарга нарыг оролцуулсан шууд ярилцлага зохион байгуулж байгаа нь иргэдийн асуултад шуурхай хариулах шинэлэг хэлбэр боллоо. Өнгөрсөн улиралд Засгийн газрын 9 гишүүн, агентлагийн 1 дарга шууд ярилцлагад оролцож, 36 мянган иргэн цахим байдлаар хандаж мэдээлэл авчээ.
Боловсрол, эрүүл мэнд, нийгмийн даатгал, халамж үйлчилгээ, улсын бүртгэл, нийслэл хоттой холбоотой асуудлуудаар иргэд голчлон санал хэлж байна. Эдгээрийг Засгийн газрын холбогдох яам, агентлагуудад хуваарилж, иргэдэд хариуг шуурхай илгээж байна. Өнөөдрийн байдлаар санал хүсэлтийн 82,1% -д хариу өгч, 17,9% нь хүлээгдэж байна.
Боловсрол, шинжлэх ухааны яам, Эрүүл мэндийн яам, Сангийн яам, УБЕГ, НХҮЕГ иргэдэд хамгийн шуурхай хариу өгч байгаа бол зарим яам агентлагийн шийдвэрлэлтийн явц удаашралтай байна. Иймд тухайн асуудлыг хариуцсан мэргэжилтэнд уламжилж, утасны дугаар өгөх буюу танилцсан, уламжилсан гэж иргэний хүсэлтийг хаах явдал байсаар байгаа тул цаашид тоон үзүүлэлтийг урьтал болгохгүй чанарт анхаарч ажиллахыг Засгийн газрын хуралдаанаас яам, агентлагуудын удирдлагуудад үүрэг болголоо.
Сэтгэгдэл (3)