“Монголын нейро маркетингийн холбоо” нь 2016 оны 1-р сараас эхлэн сошиал медиа контент хэрэглэгчийн шийдвэр гаргах үйл явцад хэрхэн нөлөөлдгийг судлах зорилгоор 25-34 насны эмэгтэйчүүдэд зориулсан “Goodmom” сошиал медиа суваг хөгжүүлж эхэлсэн. Уг амжилттай хөгжүүлсэн сошиал медиа сувгийн жишээ, туршлагадаа үндэслэж, “Сошиал медиа суваг хэрхэн амжилттай хөгжүүлэх вэ” сургалт зарлаж байна.
3 сарын хугацаатай үргэлжлэх уг сургалтанд оролцогчид сонирхсон сэдвийнхээ хүрээнд бодитоор сошиал медиа суваг хөгжүүлэх ба оригналь, бүтээлч контенттой, органик дагагчтай болж чадсан оролцогчийг доорхи ангилал, сэдвийн хүрээнд “Сошиал медиа хөгжүүлэгч”-ийн ажлын байранд урьж байна.
Ангилал: 4 – 9 нас, 10 – 17 нас, 18 – 24 нас, 25 – 34 нас
Сэдэв: Хоол хүнс, Гэр ахуй, Хүүхэд асаргаа, Мэйкап (гоо сайхан), Хувцас загвар,
Кино, Хөгжим, Спорт, Шинжлэх ухаан, Боловсрол, Бизнес (старт ап), Улс
төр (манлайлал), Game, Аниме (Анимэйшн), Технологи, Автомашин,
Хөгжим (бүжиг), Кино, Спорт, Сонирхол хобби (загас, аялал, гэрэл зураг
гэх мэт энд дурдсан сэдвээр хязгаарлагдахгүй)
Сургалтаар та бүхэн дараахь давуу тал, онцлог бүхий мэдээллийг авах болно.
Хэрэглэгчийн шийдвэр гаргах үйл явцад нөлөөлөх 4 үндсэн хүчин зүйлийн дагуу сошиал медиа суваг хөгжүүлнэ. Үүнд:
- Сошиал медиа платформын онцлог, хэрэглээ
- Сошиал медиа контент бүтээх
- Хүрээлэл бүрдүүлэх
- Нөлөөллийн дүр имиж бий болгох
- Медиаторын ур чадварт суралцах
- Сошиал медиа платформын онцлог, хэрэглээ
Сошиал медиа платформ болгон өөрийн гэсэн онцлог, давуу талтай. Аль ч платформ сонгосон тухайн платформоо бүрэн гүйцэд ойлгож, өөрийн зорилгод ашиглах чадвартай болно.
- Сошиал медиа контент бүтээхэд дараахь 5 шаардлагыг хангасан байх ёстой. Үүнд:
- Зорилтот хэрэглэгчээ тодорхойлж, татан оролцуулсан
- Сэтгэл хөдөлгөх чадамжтай
- Сошиал медиа сувгийнхаа онцлогт нийцсэн
- Мобайл стандартад тохирсон
- Богино хугацаатай
- Зөвхөн контент бүтээгээд зогсохгүй, контентоор дамжуулж онлайн болон оффлайн орчинд хэрэглэгчтэй идэвхитэй харилцах, тодорхой үйлдэл дуриалах, татан оролцуулах сошиал медиа
- Операторын үүрэг заавал байх шаардлагатай.
- Нөлөөллийн дүр имижийн бодит жишээ нь “Goodmom”-ыг анхнаас нь үүсгэн байгуулж, хоол хүнсний жор зөвлөгөөг судалж, контентод гардан гүйцэтгэдэг Э.Эрдэнэчимэг болно. Тэрээр зорилтот хэрэглэгчийнхээ адил нэг үеийнх мөн бага насны хүүхэдтэй ээж бөгөөд контент үзэгч хэрэглэгчид өөрсдөө даган дуурайдаг, тэдэнд нөлөөлдөг, операторын үүргийг гүйцэтгэж, хэрэглэгчтэй харилцдаг нөлөөллийн дүр, имиж юм.
- Медиаторын эзэмших зайлшгүй ур чадварууд:
- Асуудлын шийдэл, боломжит хувилбаруудын султал, давуу талы гзохицолт, логик шалтгаанаар тодорхойлох чадвартай, шүүмжлэлт сэтгэлгээтэй байх (critical thinking)
- Идэвхитэй сонсогч гэдэг нь асуудлын мөн чанарт бүрэн төвлөрч, зохистой асуултыг хэзээ тавих, хэзээ чимээгүй байхыг мэддэг байх
- Мэдээлэл болон боломжит сонголтуудыг үнэлэх, хэрэгжүүлэхэд комплекс асуудлыг шийдэх ур чадвартай байх (complex problem solving)
- Тодорхой хэв загвар (pattern), зорилгын дагуу мэдээллийг эрэмблэх, зохион байгуулах
- Сөргөлдөгч талуудтай хэлэлцэх, ёс суртахууны хэм хэмжээг баримтлах харилцааны ур чадвартай
- Комплекс мэдээллээс чухал баримт бичгүүдийг үнэлэх, хадгалах зорилгоор бичих, унших ур чадвартай байх
- Хурдацтай дасан зохицох зорилгоор хамгийн боломжит үйлдэлийг сонгох, шийдвэр гаргах чадвартай байх
Сошиал медиа суваг хөгжүүлэгчийн ажлын хүрээнд “Eye tracking” буюу харааны төвлөрөл хэмжих төхөөрөмжөөр контентоо хэмжин туршиж, контентийн нөлөөлөх чадамжыг нь тогтмол сайжруулах чадвартай болно.
Үүнтэй зэрэгцэн тухайн контент хэрэглэгчийн шийдвэр гаргалтад (буюу борлуулалтад) бодитоор нөлөөлсөн кэйсүүдийг бүртгэж, анализ хийж, цаашдын судалгаа хөгжүүлэлтэд ашиглах аргад суралцана.
Бүртгүүлэх хүсэлтэй оролцогчид 8805 3113, 8808 0330 утсаар холбогдоно уу.
Монголын нейромаркетингийн холбоо