Энэ долоо хоногт Засгийн газрын “11-11 төв”-д 1092 иргэн хандсанаас 710 санал хүсэлт, 220 гомдол, 14 талархал, 83 шүүмжлэл, 65 өргөдөл ирүүлжээ. ТҮЦ машинаас авсан лавлагаагаар зарим арилжааны банк болон албан байгууллага үйлчлэхгүй байгаа талаар иргэдээс ирүүлсэн гомдолд УБЕГ “Дээрх байгууллагуудад нууцлалын өндөр зэрэгтэй QR кодоор баталгаажсан, үнэтцаасан дээр хэвлэгдэж байгаа лавлагаа бичгээр иргэдэд ижил тэгш үйлчилгээ үзүүлж, чирэгдэл учруулахгүй байх талаар албан хүсэлтийг хүргүүлсэн. Мөн энэ асуудлаар ЗГХЭГ, ШӨХТГ-тай хамтран ажиллаж, шаардлагатай арга хэмжээг авч хэрэгжүүлж байна” гэж хариулжээ.
Сэтгэгдэл (2)