
Гэхдээ хамтрагчдынх нь нэг сурталчилгаанд төлөх хөлс нь илт буурсаар байсан бөгөөд өнгөрсөн жилтэй харьцуулахад 16 хувиар багассан байна. Үүнд мөнгөний ханшийн хэлбэлзэл голлох нөлөө үзүүлжээ. “Google” компанийн зар сурталчилгааны ихэнх хэсгийг гар утасны сурталчилгаа эзэлсэн байна. “Google” компанид ажиллагсдын тоо жилийн эхэн үетэй харьцуулахад 65 хувь буюу ойролцоогоор 55 мянгаар нэмэгджээ.
Сонирхуулахад, “Google” компани аварга том мэдээллийн сан бүрдүүлэхэд нийт 774 сая ам.доллар зарцуулсан байна.
Б.Золбоо