

“Уолл Стрийт Жоурнал” сайтад мэдээлснээр “Фэйсбүүк”-т тавигдаж буй баннер буюу зар сурталчилгааг сонирхох хэрэглэгчид огцом багасч байгаа юм. Энэ талаар “Баррон” сэтгүүлд дурьдсан бөгөөд “Фэйсбүүк”-т хандаж буй иргэд ихэвчлэн гар утаснаасаа нэвтэрч буй учир тэд нэмэлт зар сурталчилгааны цонхон дээр дарах нь хүндрэлтэй санагддаг учир баннерт ач холбогдол өгөхөө больжээ.
Цаашдаа, “Фэйсбүүк”-ийн хувьцаа унасаар байвал хөрөнгийн зах зээлээс шахагдан гарахад ч ойрхон байна. Хэдийгээр нийгмийн сүлжээний салбарт нэгдүгээрт бичигддэг нь “Фэйсбүүк” боловч олон улсын зах зээл, хөрөнгийн биржэд тааруухан үзүүлэлттэй болж хувирлаа. “Баррон” бизнесийн сэтгүүлд “Хэрэглэгчид ихэнхдээ жижиг баннеруудаас залхах хандлагатай байна.
Энэ нь “Фэйсбүүк”-ийн хөрөнгө оруулалтыг шууд үгүй хийж болзошгүй юм.
Д.Ундрах 24tsag.mn